پنجشنبه 12 تیر 1404

پاسخگویی به شکایت

برای ارسال و پیگیری شکایات از پنجره واحد خدمات سازمان(میز خدمت الکترونیک) وارد شوید و روی قسمت رسیدگی به شکایات کلیک کنید

کاربر محترم: ثبت نام جدید در سامانه فقط از طریق گزینه "ورود از طریق دولت من" امکان پذیر می باشد. در صورت فراموشی رمز عبور نیز میتوانید از همین طریق وارد سامانه شوید.
شما می توانید با کلیک بر روی این صفحه، در نظرسنجی ما نیز شرکت نمایید و میزان رضایتمندی خود از پاسخگویی، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات الکترونیکی سازمان را اعلام بفرمایید.

جهت ثبت و پیگیری شکایت با شماره تلفن 02532201000 داخلی 105 یا 101 تماس حاصل فرمایید.

در صورت نیاز به ارائه مستندات، میتوانید از طریق پست الکترونیک شرکت به نشانی qom.info@isipo.ir ارتباط برقرار نمایید.

 

تنظیمات قالب